13 درصد نامزدهای شوراهای گتوند رد صلاحیت شدند
تاريخ : 26 / 2 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
گتوند - خبرگزاری مهر: فرماندار گتوند گفت: 13 درصد نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این حوزه مورد تائید هیئتهای اجرایی قرار نگرفت و رد صلاحیت شدند.

هوشنگ محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طبق قانون آن دسته از افرادی که در شهرها صلاحیت آنها مورد تائید قرار نگرفته اعتراض خود را به هیئت نظارت در استان و در روستاها به هیئت نظارت شهرستان اعلام کنند ضمن اینکه بعد از بررسی مجدد و نهایی در هیئتهای اجرایی، لیست نهایی از سوی این فرمانداری اطلاع رسانی خواهد شد.
وی از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 24خرداد ماه آینده خبر داد و افزود: کارهای اجرایی  طبق برنامه وزارت کشور و بر اساس تقویم در حال انجام است.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی، هیئت اجرایی موظف به دریافت اعتراضها است و باید در اسرع وقت اعتراضهای دریافت شده را به هیئت نظارت ارسال کند.
همچنین بر اساس تبصره سه ماده 50 قانون انتخابات شوراهای اسلامی هیئت نظارت استان از زمان دریافت اعتراض 10 روز فرصت دارد تا اعتراضهای دریافت شده را بررسی و نتیجه را به هیئتهای اجرایی برای ابلاغ به نامزدها ارسال کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: