نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس: راه‌اهن شوشتر تنها با فشار مردمی تسریع شد

برای مسیر پل بندقیر نیازمند احداث پلی در کنار پل موجود هستیم که نیازمند توجه و اختصاص اعتبار ویژه به این پروژه بزرگ است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس گفت: مسیر آزادراه تهران ـ بندر امام خمینی از شوشتر می‌گذرد و در حال حاضر بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری ساخت مسیر دزفول به شوشتر اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش سلام گتوند به نقل ازآنی آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در مراسم افتتاح راه‌آهن شوشتر اظهار کرد: تقاضاهای مکرر مردم از مسئولان به ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان باعث شد تا مسئولان در پیگیری این پروژه بسیار مصمم بوده و با سخت‌کوشی در مدت زمان کوتاهی این پروژه آماده‌سازی و افتتاح شد.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای اجرای این پروژه وجود داشت، تاکید کرد: این پروژه ناملایمات و نوسانات زیادی داشته است به نحوی که اگر قرار باشد مشکلاتش را بیان کنیم نیازمند نگارش کتابی قطور هستیم که در شرایط کنونی مجالی برای بیان آن نیست.

وی با تجلیل از پیگیر‌های آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: پیگیری‌های مکرر ایشان باعث شد تا امروز شاهد افتتاح این پروژه بزرگ و زیربنایی برای شوشتر باشیم.

سادات ابراهیمی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه راه در شهرستان شوشتر گفت: برای مسیر پل بندقیر نیازمند احداث پلی در کنار پل موجود هستیم که نیازمند توجه و اختصاص اعتبار ویژه به این پروژه بزرگ است زیرا اجرای این پروژه مشکلات و خطرات را در مسیر شوشتر به اهواز به حداقل کاهش می‌دهد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مسیر آزادراه تهران ـ بندر امام خمینی از شوشتر می‌گذرد و در شرایط کنونی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری ساخت مسیر دزفول به شوشتر اعلام آمادگی کرده است و در اسرع وقت موانع موجود در مسیر احداث این آزادراه برطرف شود.

وی با تجلیل از فعالیت‌های وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات در شوشتر گفت: واقعا امروز شاهد دستورات انتحاری و بسیجی‌وارانه وزیر راه و شهرسازی در شوشتر بودیم و از اقدامات سریع و جدی ایشان در رفع مشکلات شوشتر تشکر می‌کنم. سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر سابقه طولانی در علم و تقوا داشته است، خاطر نشان کرد: شوشتر از جمله شهرهایی است که در سال‌های گذشته و به صورت همزمان سه مرجع تقلید جامع الشرایط در آن زندگی کرده است که از این تعداد می‌توان به آیات اعظام آل‌طیب، جزایری و علاوه شیخ شوشتری اشاره کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: