امام جمعه گتوند گفت: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد
تاريخ : 19 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
امام جمعه گتوند عنوان کرد
رئیس جمهور آینده باید رهنمودهای رهبری را نقشه راه خود قرار دهد

امام جمعه گتوند گفت: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که مجاهد و انقلابی باشد و در مدیریت کشور رهنمودهای رهبری را نقشه راه خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سید حسین علوی‌اصل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در انتخابات پیش رو به کسی رای دهید که از مسائل فرهنگی و قرآنی غافل نباشد.

وی همچنین افزود: در انتخابات 24 خرداد شوراهای اسلامی شهر و روستا به افرادی رای دهید که با قرآن سر و کار داشته باشند و در آینده در چهارچوب قانون خود را در برابر مردم متعهد و مسئول بدانند.

علوی‌اصل ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز باید دقت کنیم و به کسی باید رای داد که هم برای حل مشکلات اقتصادی و هم برای پیشرفت و استقلال و عزت و اقتدار کشور برنامه داشته باشد.

امام جمعه گتوند همچنین اضافه‌کرد: مردم باید به کسانی رای دهند که قرآنی باشند چرا که کشور ما کشوری اسلامی است و اگر فرد با قرآن سر و کار داشته باشد خودش را مسئول می‌داند و متعهد است ولی اگر قرآنی نباشد خلاف این مسئله، رخ خواهد داد.

وی به دیگر ویژگی‌های ضروری ریاست جمهوری اشاره و تصریح نمود: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که مجاهد و انقلابی باشد و در مدیریت کشور رهنمودهای رهبری را نقشه راه خود قرار دهد.

علوی اصل با تاکید بر اینکه باید در راستای رفع مشکلات مردم گام‌هایی اساسی برداشت، تاکید کرد: برای رفع مشکلات مردم به ویژه مسائل اقتصادی باید چاره‌ای کارشناسی اندیشید.

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به همراه انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا روز 24 خرداد ماه برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: