معرفی امین دادور کاندیدای صالح شهر
تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

«وَ أَمْرُهُمْ شُورى بَیْنَهُمْ»

كاندیدای شورای شهر صالح شهر

     امین دادور 

شعار :

 تلاش جهت عمران و آبادانی شهرمان همراه  با تجربه بزرگان و نخبگان

 

وقتی در اموری که به جمع و شورا مربوط می شود، تصمیم گیری ها از راه مشاوره و بررسی دیدگاه های جمع و شورا  به ویژه افراد آگاه و صاحب نظر و متخصص و متعهد گرفته شود، امکان دخالت هواهای نفسانی و منافع فردی به کمترین حد می رسد؛ چرا که لازمه احترام به آرای دیگران، نادیده گرفتن خواسته های شخصی است. بدین ترتیب، تصمیم گیری جمعی و مشاوره با اعضای یک مجموعه متخصص و متعهد ، نتایج کار را به مصلحت آن مجموعه نزدیک ترمی کندو ما به لبیك مردم شهرمان آری گفتیم و تا آخرین نفس هستیم  برای پیشرفت و ابادانی شهرمان و این بار نوبت حماسه سازی مردم صالح شهر است كه با انتخاب فرزندان اصلح خود سكان اداره  و مدیریت  شهر را به  نیروهای ارزشی و كاردان و دلسوز و ومتخصص بسپارند ..منتظر حضور گرمتان در پای صندوق رای شهرمان هستیم.

امین دادور : جوان گرایی را مهمترین مشخصه انتخابات دور چهارم شوراها دانست و مهمترین دغدغه ی خود را در جهت پیشرفت و توسعه ی شهر ی صالح شهر ، تلاش برای  دخالت مستقیم شهروندان با مشارکت خود مردم در اداره امور شهری ( در برنامه هایم اعلام می شود )تقویت اندیشه شورایی و مشورتی و استفاده از نخبگان جوان و در نهایت ((برنامه محور بودن)) را به عنوان عنصر مفقوده در تمام عرصه های مدیریت شهری عنوان کردو حل مشكلات جوانان دانست .

در مراحل بعدی تایید صلاحیت  این رسانه ها هستند که با روشنگری خود مردم را از شایسته بودن کاندیدا مطلع می کنند.



نظرات شما عزیزان:

محمد زاده صفری
ساعت11:09---22 خرداد 1392
آرزوی موفقیت برای امین دادور و دیگر جوانان صالح شهر. سعی کنند آینده شهر رو به یک نیروی متعهد صالح شهری بسپارند و به فکر امتیاز گیری و دادن منسب به غیر از بچه های شهر نباشند چون صالح شهر پر از نیروهای با تجربه و متعهد است .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: