تاريخ : 31 / 3 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدیر جهادکشاورزی شوشتر از برخورد با کشاورزانی که اقدام به آتش زدن مزارع خود کرده و منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شوند، خبر داد.
نادر پوررکنی  اظهار کرد: به کشاورزانی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش مزارع خود می‌کنند برخورد خواهد شد.
وی در این باره بیان کرد: کشاورزان برخلاف توصیه‌ها و آموزش‌های مهندسان جهاد کشاورزی و ناظران اقدام به آتش‌زدن مزارع خود کردند.
مدیر جهادکشاورزی شوشتر افزود: به کشاورزان بارها گفته شده که بقایای گیاهی موجود در زمین برای مزارع ضرری ندارد و نیاز به آتش زدن نیست اما کشاورزان باز اقدام به آتش زدن مزارع خود می‌کنند.
پوررکنی با اشاره به این مطلب ادامه داد: متاسفانه تعدادی از کشاورزان در این شهرستان اقدام به آتش‌زدن مزارع خود به‌ویژه در شب کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به گرد غباری که در حال حاضر سطح شهرستان را فرا گرفته آتش زدن کاه‌ و‌ کلش مزارع نیز مزید بر علت شده و باعث افزایش آلودگی هوای این شهرستان خواهد شد.
مدیر جهادکشاورزی شوشتر در پایان گفت: کشاورزان متخلفی که اقدام به آتش زدن مزارع خود می‌کنند از طریق مراکز خدمات این شهرستان شناسایی و با آن‌ها برخورد می‌شود.
 پیش از این قرار بود با برگزاری کلاس‌های آموزشی کشاورزان را از آتش زدن مزارع خود پس از برداشت منصرف کنند ولی چنین کلاس‌هایی برگزار نشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: