سادات‌ابراهیمی: نمایشگاه‌های مایحتاج اساسی تنها راه‌حلی مقطعی برای بازار است
عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، ‌آب و منابع طبیعی مجلس، با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت با هدف تأمین کالاهای اساسی مردم در ماه رمضان، گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی به اقشار آسیب‌پذیر کمک کند.

به گزارش سلام گتوند به نقل از خانه ملت؛ سید‌محمد سادات‌ابراهیمی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازو کار مشخصی در برگزاری نمایشگا‌ه‌های عیدانه یا ضیافت به مظور رفع مایحتاج اساسی مردم دیده نشده است، افزود: نداشتن سازو کار یکی از معایبی است که اقبال عمومی را برای استقبال از این‌گونه نمایشگاه‌ها کاهش می‌دهد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب که برگزاری نمایشگاه‌ها در ماه‌ها و فصول خاصی از سال می‌تواند موجب شوک اقتصادی بر بازار شود، تصریح کرد: مقطعی بودن برگزاری نمایشگاه‌ها برای زمان کوتاهی ارامش را به بازار هدیه کرده و پس از آن آشفتگی را گسترش می‌دهد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، ‌آب و منابع طبیعی مجلس، با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت با هدف تأمین کالاهای اساسی مردم در ماه رمضان، گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی به اقشار آسیب‌پذیر کمک کرده و بار گرانی‌ها را از دوش مردم کاهش دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به تفاوت قیمت محصولات و کالاهای ارائه شده در نمایشگاه ها با بازار برای رفع مایحتاج اساسی مردم، افزود: کاهش قیمت کالاها و محصولات مورد نیاز مردم  در نمایشگاه ها محسوس است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: نظارت بر چگونگی عرضه کالاها و محصولات در نمایشگاه ها کیفیت آن‌ها را نیز تضمین کرده و موجب رغبت بیشتر مردم به خرید می‌شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، ‌آب و منابع طبیعی مجلس، با تأکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه ها می‌تواند دست دلالان و سود‌جویان را برای مدت مشخصی از قیمت گذاری در بازار کوتاه کند، یادآور شد: دائمی شدن نمایشگاه‌ها در تمام سال می‌تواند برای همیشه دست دلالان در فرآیند قیمت‌گذاری را کوتاه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: