فعالیت در خوزستان روحیه ایثارگری می طلبد
تاريخ : 22 / 4 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
فعالیت در خوزستان روحیه ایثارگری می طلبد
اهواز - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شوشتر با اشاره به همزمانی ماه روزه داری و گرمای شدید و شرجی در خوزستان گفت: فعالیت کارکنان و انجام امور ارباب رجوع در این شرایط روحیه ایثارگری می طلبد.

حجت الاسلام سید محمود سادات ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعطیل نشدن ادارات و سازمانها در استان خوزستان با وجود گرمای بسیار شدید، عنوان کرد: ما از لحاظ قانونی در این مورد هیچ گونه خلائی نداریم و قانون تشخیص درست این قضیه را برای قانونگذار در یک چارچوب معین تعریف کرده و مسئولان باید قانون را رعایت کنند.
وی با تاکید بر اینکه، انجام کار ارباب رجوع در شرایط بد آب و هوایی توسط کارکنان ادارات خوزستان نیازمند روحیه ایثارگری است، افزود: مسئولان اجرایی باید با افزایش حقوق و دریافت حق بدی آب و هوا و ارائه تسهیلات رفاهی این از خودگذشتگی کارکنان ادارات و سازمانهای خوزستان را جبران کنند.
نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواسته ما از مسئولان این است که قانون را رعایت کنند، عنوان کرد: در زمانی که دمای هوا از حد نرمال بالاتر می رود طبیعتا راندمان کاری کارکنان ادارت نیز به همان نسبت پائین می آید، به همین دلیل در صورت گرمای بسیار زیاد باید ادارت استان خوزستا ن تعطیشوند.
سادات ابراهیمی با تاکید بر اینکه مسئله گرمای هوا باعث به وجود آمدن نوعی تضاد می شود، یادآور شد: البته این نکته نیز حائز اهمیت است که باید کار ارباب رجوع در ادارات انجام شود و ازطرفی در صورت گرمای زیاد وضعیت کارکنان ادارات بسیار سخت می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، دمای هوای استان خوزستان این روزها بسیار بالا رفته به گونه ای که شهرستان شوش در هفته گذشته رکورد 52 درجه را زد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: