موفقيت يك جوان صالح شهري در عرصه سينما
تاريخ : 29 / 7 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آغاز پیش تولید فیلم سینمایی "تتل و راز صندوقچه"با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و بنیاد سینمایی فارابی و آماده نمایش شدن مستند "غذای بیرون بر" دو خبر کوتاه سینمایی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش تولید فیلم سینمایی "تتل و راز صندوقچه" به کارگردانی وحید گلستان و تهیه‌کنندگی سعید هاشمی آغاز شد. فیلمنامه این فیلم سینمایی به بطور مشترک توسط وحید گلستان و منصور غلامی به تحریر درآمده است.

فیلمبرداری نیز طبق برنامه ریزی صورت گرفته بلافاصله پس از پایان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود. فیلم‌برداری این فیلم که در ژانر کودک و با فضای فانتزی است در شهرهای تهران، تنکابن ، رامسر و چابهار انجام می‌شود.

موضوع "تتل و راز صندوقچه" درباره بزغاله‌ای است که با اشتباه خود موجب بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند خودش است. این فیلم سینمایی که به صورت رئال و انیمیشن تولید می‌شود اولین همکاری مشترک  بنیاد سینمایی فارابی و وزارت آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می می شود.

اسامی برخی از عوامل فیلم که تا کنون حضور آنها قطعی شده است عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح گریم: نوید فرح مرزی، طراح صحنه: فرامرز بادرام پور، مدیر تولید: امیر پوربهشتی- برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: پیام حنفی، نویسنده: وحید گلستان و منصور غلامی ، مجری طرح یدالله کریمی، مشارکت: وزارت آمورزش و پرورش و بنیاد سینمایی فارابی، تهیه‌کننده: سعید هاشمی.

منصور غلامی یکی از جوانان صالح شهر است که داراي مدرك کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی (دانشگاه سوره - تهران) مي باشد و هم‌اکنون هم در این رشته فعالیت می‌کند.

 ماهم به نوبه خودبراي اين جوان خوب و آينده دار آرزوي موفقيت ميكنيم.

 



نظرات شما عزیزان:

مديريت جوانان صالح شهر
ساعت17:47---29 مهر 1391
دوست عزيزم ، نظر ما زياد اهميت ندارد مطلبي از وبلاگ ما برداشته شود و ذكر منبع نگردد ام خوب بود ذكر مي كرديد قطعا از اهميت وبلاگ شما كسر نمي شود


راستي ما هرچه سعي مي كنيم وبلاگ شما را جزوه پيونده هاي خودمان قرار بدهيم امكان پذير نمي شود


خيلي دوستت دارم - از طرف دوستان نزديك شما
پاسخ:با سلام شرمنده چون نمیدونم این سایت توسط چه کسی مدیریت میشه چیزی ننوشتم . باشه میزنم از چه منبعی گرفتم . ببخش اگه ناراحتتون کردم همشهری . اگه دوست داشتین به صورت خصوصی خودتونو معرفی کنید . واسه اینکه وبلاگم پیوندتون نمیشه نمیدونم چون گمار گپ هم این رو بهم گفت .


محمدزاده صفری
ساعت13:24---29 مهر 1391
آرزوی موفقیت برای همه بچه های هنرمند صالح شهر.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: