شهردار گتوند: معابر شهری گتوند آسفالت شد
تاريخ : 9 / 5 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شهردار گتوند از آسفالت معابر شهری در گتوند خبر داد و گفت: پروژه‌های آسفالت شهرداری گتوند اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش سلام گتوند به نقل از فارس، محسن شکری‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با اختصاص 2 میلیارد و 618 میلیون ریال اعتبار پروژه‌های عمرانی شهرداری گتوند اجرایی شده است.

وی با اشاره به محل تامین این اعتبار خاطر نشان کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها تامین شده و کار آسفالت معابر شهری در مناطق حاشیه شهر گتوند انجام شده است.

شکری‌زاده افزود: در این پروژه بیش از 5 هزار متر مربع آسفالت معابر انجام شده که بخش زیادی از مشکلات تردد در مناطق حاشیه شهر را برطرف می‌کند.

شهردار گتوند گفت: در این پروژه‌ها 12 هزار متر مکعب خاکریزی و زیرسازی انجام شده ضمن اینکه عملیات جدول کاری نیز به متراژ 3 هزار متر نیز قبلا انجام شده است.

شکری‌زاده اضافه کرد: با پایان این عملیات بیش از 240 خانوار از آسفالت شهری بهره‌مند شده‌اند و البته امیدوار هستیم که از محل اعتبارات سال 92 نیز بتوانیم برای آسفالت دیگر مناطق محروم شهر گتوند استفاده کنیم. 

وی افزود: شهرداری گتوند نیازمند توجه بیشتر در بخش اعتبارات است تا بتوانیم در خدمات‌رسانی به مردم گام‌های بلند و قابل توجهی برداریم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: