روز قدس در صالح شهر با سخنرانی حاج آقا طلاوری امام جماعت شهر
تاريخ : 11 / 5 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همزمان با سراسر کشور مردم صالح شهر  از صبح امروز خود را آماده حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس کردند تا ضمن محکومیت جنایات های رژیم اشغالگر قدس، آزادی قدس شریف و بازگشت آن به آغوش اسلام و مسلمین را فریاد بزنند.

در این راهپیمایی با شکوه که از ساعت 9 صبح از مسجد جامع صالح شهر شروع شد بمدت 2 ساعت به طول انجامید .

بعد از پایان مسیر راهپیمایی ، مردم عزیز و همیشه در صحنه صالح شهر با ورود به مسجد جامع صالح شهر مراسم پایانی این روز را با سخنرانی امام جماعت صالح شهر به پایان رساندند .

در این سخنرانی حاج آقا طلاوری گفت : در این روز، ملتهای مسلمان در نقاط مختلف جهان حمایت خودشان را از مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند .

ایشان افزود : روز قدس نشان‌دهنده‌ صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌ی صهیونیزم است که به وسیله‌ دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است. روز قدس چیز کوچکی نیست. روز قدس یک روز جهانی است. یک پیام جهانی هم دارد. نشان‌دهنده‌ این است که امت اسلامی اولاً زیر بار ظلم نمی‌رود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های عالم برخوردار باشد. چقدر سعی کردند روز قدس را تضعیف کنند و امسال بیش از همیشه تلاش کردند؛ اما روز قدس در ایران اسلامی، به همه‌ی دنیا نشان داد که عقربه‌ی انقلاب و ملت ایران به کدام سمت و کدام جهت است؛ نشان داد که اراده‌ ملت ایران چیست؛ نشان داد که ترفندها و حقه‌ها و پول خرج‌کردن‌ها و خباثت‌های سیاسی آن‌ها بر روحیه‌ ملت ایران اثری ندارد.

حاج آقا طلاوری در ادامه سخنرانی هتک حرمت به صحابه پیامبر (ص) را محکوم کردند و افزود : بار دیگر دشمنان پلید اسلام و گروههای مزدور و دست نشانده استکبار جهانی دست به جنایتی هولناک و جانگداز زدند و صفحه سیاه دیگری بر صفحات زندگی ننگین خود افزودند و امت اسلام را در غم و اندوه بردند و به جهانیان ثابت نمودند که کینه توزی آنان نسبت به دین، قرآن و خاندان عصمت و رسالت (ص) حد و مرز ندارد.

در ادامه افزود : چنین اقدامی بدون شک هیچ خللی در «بیداری اسلامی» ایجاد نکرده و قطعا نتیجه معکوس خواهد داشت چرا که مسلمانان جهان در پی اهانت و هتک حرمت به نبی مکرم اسلام (ص) سکوت نکرده و مراتب اعتراض و انزجار خود را نسبت به این اقدام موهن به گوش جهانیان خواهد رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: