اقامه نماز عید فطر در صالح شهر
تاريخ : 19 / 5 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مردم صالح شهر روز جمعه نماز عید سعید فطر را به امامت حاج آقا طلاوری امام جماعت این شهردر مسجد جامع صالح شهر اقامه کردند.

امام جماعت صالح شهر در خطبه های نماز عید فطر با تاکید بر پرداخت زکات فطره گفت: پرداخت به موقع زکات فطره نشان از تاثیر ماه مبارک رمضان بر انسان و همدردی با نیازمندان است.
حاج آقا طلاوری بر رعایت تقوای الهی به عنوان ثمره یک ماه عبودیت و بندگی ماه مبارک رمضان در دیگر روزها و ماه های سال تاکید کرد و افزود:باید دقت کرد پس از ماه رمضان نیز روحیه دینی ومعنویت های کسب شده در ضیافت الهی در طول سال حفظ و تقویت شود تا فضای جامعه از زشتی ها و آلودگی های اخلاقی و رفتاری پاک شود.

طلاوری در این خطبه ها از مردم عزیز و همیشه در صحنه صالح شهر و خلق حماسه سیاسی در روز انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر ، تقدیر و تشکر و همچنین از اعضای شورای محترم و منتخبین مردم سپاس و قدردانی بعمل آورد و حمایت از سوی مسئولین و مشورت با مردم و نخبگان و جوانان را توصیه نمودند .  

لازم به ذکر است که نماز عید فطر در صالح شهر در مسجد حضرت محمد (ص) این شهر نیز برگزار گردید .



نظرات شما عزیزان:

علي اميري
ساعت10:48---10 شهريور 1392
سلام برادر عزيز:اولا كه خواندن اين نماز مستحب است.ثانيا نماز جمعه در اهواز و بعضي از شهرهاي ديگر نيز در چند جا اقامه ميشود و هيچ مشكلي ندارد ثالثا سالهاي قبل نماز عيد فط در حسينيه صاحب الزمان و مسجد علي ابن ابيطالب نيز برگزار ميشد كه آن نيز اشكال نداشت چون بعضا افراد سالخورده هستند كه بعلت دوري از مسجد جامع امكان حضور در آن را ندارند كه در اين مسجد در نماز شركت مي كنند در آخ اينكه اين كار هيچ منع شرعي و قانوني ندارد و اگر هدف اتحاد باشد راههاي ديگري براي آن هست و اتحاد ظاهري مهم نيست بلكه دلها بايد با هم باشد.تشكر از شما برادر شما علي اميري

بهروز
ساعت12:58---20 مرداد 1392
چرا این ها خودشون رو جدا از مردم می دانند. پس چرا در مساجد دیگه برگزار نشد و فقط در مسجد جامع.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: