سادات ابراهیمی : عزت ملت ایران نباید مورد خدشه قرار بگیرد
تاريخ : 2 / 7 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سادات ابراهیمی اضافه کرد: اما از سوی دیگر، هنگامی که دشمن، دشمنی خود را آغازکرد و شمشیر کشید، امام حسین(ع) کوتاه نیامدند و حاضر به پذیرش ذلت نشدند و فریاد هیهات مناالذله سردادند.

دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با بهره گرفتن از این نکته مهم تاریخی، مسئولان باید بدانند که کشور ما در هر شرایطی که قرار بگیرد، عزت و شرافت ملت مسلمان ایران، بیشترین اهمیت را دارد و هرگز و تحت هیچ عنوانی نباید مورد خدشه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ملت ایران، باید همواره در میان سایر ملت های دنیا، با عزت و سربلندی ظاهر شود. ملت ایران همواره باید بتواند حرف هایی را که برای گفتن دارد بیان کند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از آموزه های بسیار مهم حماسه عاشورا، از خودگذشتگی و ایثار است. بایدببینیم که اصحاب و یاران امام حسین(ع) چگونه برای حفظ دین مبین اسلام از جان خود می گذرند و خود را فدا می کنند.

وی تاکید کرد: اگر مسئولان امروز نظام، با توجه به این آموزه بسیار مهم، روح از خودگذشتگی و ایثار را درخود تقویت کنند، خواهیم دید که بسیاری از این حاشیه ها و اتهاماتی که تحت عناوینی مانند کم کاری و غیره مطرح شده، از جامعه رخت برخواهد بست.

دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروزه، بسیاری از درگیری های سیاسی داخلی، از حب نفس نشأت می گیرد. اگرحب نفس را فراموش کنیم، بسیاری از این درگیری ها حل می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: