توزیع ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ماشین آلات کشاورزی
تاريخ : 21 / 8 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفتند: ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ماشین آلات کشاورزی بین استانها توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی با بیان اینکه مبلغ مذکور برای خرید ۵۰۰ دستگاه کمباین، ۱۰۰۰ دستگاه تراکتور سنگین و نیمه سنگین و ادوات کشاورزی بین استانها توزیع شده است اظهار داشتند: سهم استان خوزستان از اعتبارات موجود ۴۶ میلیارد تومان است، که هر چند اقدامی مثبت از سوی دولت تدبیر و امید می باشد اما با توجه به کاستی های موجود درخوزستان بسیار ناچیز می باشد.

ایشان با اشاره به نیاز ادواتی کشور در حوزه کشاورزی به دلیل فرسودگی ماشین آلات و مکانیزاسیون تصریح کردند: با توجه به اینکه کشاورزی یکی از عمده مشاغل کشور به شمار می رود، فرسودگی و کارایی برخی ادوات کشاورزی را می توان با ارائه تسهیلات مناسب جبران و برطرف نمود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که دولت باید به بخش کشاورزی به شکل ویژه ای نگاه کند، افزودند: در سالیان گذشته این بخش آسیب های جدی از وقوع خشکسالی دیده است و با توجه به اینکه اثرات نامطلوب ناشی از خشکسالی، تا چندین سال در کشور ادامه خواهد یافت، بنابراین هم دولت و هم مجلس باید سیاست های متوالی برای حمایت از بخش کشاورزی در سال های پس از وقوع خشکسالی داشته باشند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در پایان تاکید کردند: همچنان که در بخش صنعت، دولت تمامی هزینه ها را پرداخت می کند و زیرساخت های لازم برای یک کارخانه را فراهم می کند، در بخش کشاورزی نیز باید دولت برای تامین زیر ساخت ها وارد عمل شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: