افراد رها شده از دام اعتیاد باید مورد حمایت قرار گیرند
تاريخ : 3 / 9 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام جمعه گتوند گفت:با حمایت از افراد رها شده از دام اعتیاد ،باید این افراد را به دامان خانواده و جامعه بازگرداند.

 

به نقل از ایرنا حجت الاسلام ˈسیدحسین علوی اصلˈ در چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی مبارزه با اعتیاد را یک کار فرهنگی مهم دانست وگفت:افرادی که از دام اعتیاد رها می شوند باید با حمایت روبرو شوند و از انزوا بیرون آیند تا دوباره به این بلای خانمان سوز گرفتار نشوند.
ˈمحمد علی اسدیˈ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند نیز با ارائه راهکارهایی در این خصوص گفت:تاکنون چند همایش در رابطه با مبارزه با آسیب های اجتماعی و اعتیاد در این شهرستان برگزار شده که با استقبال مردم روبرو شده است.
ˈهوشنگ محمد پورˈ فرماندار شهرستان گتوند نیز اعتیاد را یکی از ناهنجاری های جامعه دانست و گفت:این واقعیت تلخ را باید پذیرفت و برای درمان آن تلاش کرد.
وی افزود: اقدامات قابل توجهی در این راستا در شهرستان گتوند انجام شده اما به دلایلی مقطعی بوده اما باید تداوم یابد.
فرماندار گتوند افزود:همایش هایی که با محوریت مبازره با مواد مخدر و اعتیاد برگزار می شود باید نتیجه عملی و کاربردی در این راستا داشته باشد.
وی گفت:باید جوانان و نوجوانان را نستب هب خطرات اعتیاد آگاه کرد و با برگزاری همایش ها، نمایشگاه ها وفیلم های آموزشی از گرایش جوانان و نوجوانان به مواد مخدر جلوگیری کرد.
محمدپور افزود:جامعه باید از فردی که اعتیاد را ترک کرده حمایت کند و برای این افراد فرصت شغلی ایجاد کرد.
وی بر گسترش فعالیت های ورزشی در راستای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد بین جوانان تاکید کرد.
ˈ بیژن حسین پورˈ رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گتوند نیز گفت: اعتیاد بیشترین خسارت را به بنیان خانواده وارد کرده و آسیب های اجتماعی به خانواده و جامعه وارد می کند.
وی افزود:با افزایش سطح آگاهی افراد نسبت به مواد مخدر باید جلوی گسترش این آلودگی خطرناک را گرفت.
تشکیل کارگروه های مختلف در راستای مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر ، برگزاری همایش ، تقویت و نظارت برکمپ ها ،قاطعیت دستگاه قضایی برای مبارزه با مواد مخدر، تقویت فعالیت های ورزشی به ویژه ورزش های بومی ، محلی از مصوبه های این نشست بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: