تیم فوتبال منتخب صالح شهر آپادانای شوش را در هم کوبید
تاريخ : 18 / 9 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اختصاصی شاهد صالح شهر : شکست سنگین تیم فوتبال شوش مقابل شهدای صالح شهر(توحید)

تیم فوتبال شهدای صالح شهر در دیداری که دیروز در ورزشگاه تختی گتوند برگزار گردید ، با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد . در این دیدار تیم شهدای صالح شهر با یک بازی زیبا که در بیشتر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشت توانست با 3 گل محسن یوسفی، میلاد رحیم پور، و مهرداد جمالپور به پیروزی دست یابد .

در حاشیه این دیدار کاپیتان این تیم سعید زاده ایستادگی با خبرنگار شاهد گفت : این تیم حدود دو ماه تشکیل شده است و بازیکنان این تیم را منتخبی از جوانان صالح شهر و تعدادی از بازیکنان مطرح شهرستان گتوند را تشکیل می دهند .

زاده ایستادگی افزود : جهت انجام تمرینات شرایط سختی داریم و با توجه به اینکه این تمرینات در شهر گتوند برگزار میگردد مسیر رفت و برگشت بین دو شهر بسیار سخت است . ولی بحمدالله توانستیم در اولین بازی رسمی با نتیجه ای خوب پیروز شویم.

کاپیتان این تیم در ادامه گفت : تیم در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برد که امید میرود مسئولین مربوطه در صالح شهر نگاه ویژه ای به این تیم بنمایند و امید میرود از این تیم حمایت های شایانی بنمایند . این تیم منتخب صالح شهر می باشد و موفقیت تیم باعث خوشحالی ما و تمام مردم عزیز صالح شهری خواهد شد .

عکس هایی از این دیدار :

 



نظرات شما عزیزان:

hosein pormedi
ساعت0:42---7 بهمن 1392
داش سعید باید تو مسابقات اینده سنگ تموم بذاری تا جام رو ببریم خونه اقای رمضان زاده

hosein
ساعت2:06---6 بهمن 1392
بالا بختت اقا سعید

محمد
ساعت12:22---19 آذر 1392
نمیری کاپیتان RAUL حال کردم

cr7
ساعت13:43---18 آذر 1392
تبریک

ولی میشود از بچه های صالح شهری بیشتری در تیم استفاده کنند.متاسفم که بدلیل نداشتن زمین چمن باید در گتوند بازی کنیم و از حمایت هواداران خود محروم باشیم.
امیدوارم مسئولان باتوجه به داشتن یک تیم در استان به فکر یه زمین چمن باشند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: