جاده غیر استاندارد حد فاصل صالح شهر - شرکت لاستیک خوزستان
تاريخ : 20 / 9 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امروزه و با بیشتر شدن تردد وسائط نقلیه ، جاده ها یکی از دلایل اصلی تصادفات و حوادث ناگوار در سطح جهان می باشند ، که نبود جاده هایی با استانداردهای لازم میتواند روزانه جان چندیدن انسان را بگیرد .

جاده شوشتر - دزفول ، که حدود 50 کیلومتر می باشد ، طی چند سال اخیر نزدیک به 25 کیلومتر آن بصورت باندهای جداگانه رفت و برگشت شده (حد فاصل پل 18 تا شوشتر )که اگر به آمار سری بزنیم شاید در این سالها حتی به اندازه انگشتان دست حادثه ای رخ نداده است و واقعاً دست مسئولین را در این راستا می فشاریم و تشکر می نمائیم . اما کمی آنطرف تر ، حد فاصل بین شرکت لاستیک خوزستان - صالح شهر - دزفول ، جاده ای تک بانده وجود دارد که روزانه در رسانه ها و اخبار خبر تصادف و مرگ و میر به چشم و گوش میرسد . در این میان حد فاصل بین صالح شهر تا شرکت لاستیک خوزستان ( حدود 5 کیلومتر ) جاده ای نه تنها تک باند می باشد ، بلکه جاده ای کاملاً غیر استاندارد و ترک خورده با چاله های بزرگ که بر اثر تردد ماشین های سنگین با بار میباشد که واقعاً تردد را برای وسائط نقلیه سبک سخت کرده است .

البته در اینجا این نکته نیز قابل ذکر است که ، جهت عدم خوابیدن رانندگان محترم در حین رانندگی ، دوستان ما در توسعه راه و شهرسازی شیارهایی در جاده ایجاد کرده اند که نه تنها باعث به خواب رفتن رانندگان نمیشود بلکه ماشین ها نیز نمیتوانند بخوابند و دائماً جلوی گاراژها و مکانیکی ها جهت تعمیرات می باشند .

در اینجا جا دارد از تمام مسئولین مربوطه که بخشی از این جاده را دوبانده و استاندارد کرده اند و اخیراً جاده روبروی صالح شهر نیز در حال افتتاح می باشد ، تشکر ویژه ای داشته باشیم. ولی جهت ادامه تعمیرات این جاده نیز همت شما مسئولین را میطلبد تا ترددی راحت و با آسایش داشته باشیم .

 



نظرات شما عزیزان:

hosein pormedi
ساعت0:39---7 بهمن 1392
تا کی باید این جاده این طوری باشه دیگه چقد باید از عزیزانمون رو ازدست بدیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: