سادات ابراهیمی خواستار حضوروزیر راه و شهرسازی در اولین فرصت در صالح شهر شد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ضمن عیادت از مصدومان حادثه رانندگی محور دزفول- شوشتر که در بیمارستان دزفول بستری می باشند از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی دزفول تقدیر کرد.

 به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید محمدسادات ابراهیمی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان گتوند از بازماندگان حادثه صالح شهر که در بخش های مختلف بیمارستان بزرگ دزفول بستری می باشند عیادت کرد.
در این دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گزارشی از اقدامات انجام شده از زمان وقوع حادثه تصادف تا اقدامات درمانی و خدمات ارایه شده را توضیح داد.
همچنین دو نفر از مشاوران وزیر راه و شهرسازی که برای بررسی ابعاد این حادثه به بیمارستان بزرگ دزفول مراجعه کرده بودند در نشستی مشترک با نماینده شوشتر و مسئولان گتوند در جریان اقدامات صورت گرفته برای کمک به مصدومان این حادثه قرار گرفتند.
نماینده مردم شوشوتر و گتوند در این دیدار همچنین خواستار حضور شخص وزیر راه و شهرسازی در اولین فرصت در صالح شهر شد.
نوری خواه معاون فرماندار گتوند نیز در این دیدار وضعیت جاده صالح شهر را توضیح داد و مشکلات مربوط به آن را بیان کرد.
در حادثه رانندگی در روز دوشنبه 25 آذر ماه در محور شوشتر - صالح شهر 11 تن کشته و سیزده نفر مصدوم شدند که تعدادی از مصدومان این حادثه توسط اورژانس 11 به بیمارستان دزفول منتقل شده و تحت مراقبت می باشند.



نظرات شما عزیزان:

چمرانی
ساعت21:19---1 دی 1392
بانظرهمشهری موافقم

همشهری شما
ساعت18:57---1 دی 1392
مردم شوشتر وگتوند وصالح شهر انگارهنوز تو عهد حجر زندگی می کنن باید بفهمن که باید مثل شهرهای آذربایجان واصفهان و خراسان و....آدمهای کاربلد رو بفرستن مجلس نه فقط چون یارو سیده بهش رای بدید...سیده یا طلبه خوب بایدمنبرشو بره که البته این آقا منبر رفتن هم فکر نکنم خیلی بلد باشه.شب عاشورا به تکیه ها سر میزنه فقط در حد 5دقیقه برای تبلیغات دوره بعدش ...نه حرفی میزنه نه اطرافیان مثل خودش اجازه میدن کسی ازش بپرسه برای چی اومدی ؟ بعدش هم بعد از 33روز از سر زدن به حوزه ی انتخابیش (صالح شهر)این فاجعه رخ میده .و.نماینده ای که به جای دیدار عمومی در جلسات خصوصی و خانگی شرکت میکنه... دیگه بیشتر ا زاین کارها چیزی ازش بر نمیاد(1-مهمونی خصوصی رفتن و پارتی خصوصی وبه تبع آن پارتی بازی کردن برای صاحبان سفره 2-شرکت درمراسم عزاداری های مردم..بیشترمردم انتظار دارند که نماینده براشون کار بکنه نه فقط اونو برای مراسمات عزاداری ببینند....واقعا چون نماینده شهرشون بیکاره همه ی مراسماتو میاد!! نمایند ه ی ما جدیدا نماینده ی دزفول رو هم یاد داده که تو مراسمات عزاداری زیاد شرکت می کنه......-3محکوم کردن همه مسولین به جز خودش بعد از اتفاقات ای چنینی..دقیقا یکسال پیش هم چنین اتفاقی در روی پل ورودی صالح شهر افتاد..پراید سرویس معلمان گتوند به صالح شهر و صدهامورد دیگر...آیا وقت آن نرسیده که طوری دیگر بیاندیشیم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: