انتخاب رییس آموزش و پرورش گتوند نوعی محک زدن رئیس کل است
تاريخ : 5 / 11 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز : مدیریت شهرستان باید در دست افراد ارزشی قرار گیرد و باید آگاه باشم که خانه ی دوم بچه های ما مدرسه و در کل اداره ی آموزش و پرورش است .

به گزارش سلام گتوند به نقل از گتوندنیوز خطیب نماز جمعه گتوند گفت : گناهی نابخشودنی و نوعی خیانت است اگر کسی مدیر غیر صالح و غیر ارزشی و ضد ارزشی را در راس اداره آموزش و پرورش شهرستان قرار دهد .

حسین علوی اصل امام جمعه ی گتوند تاکید کرد : اگر کسی از طرف من شخصی را معرفی کرد خیانتی دیگر است ، من نه کسی را معرفی کرده ام و نه کسی را معرفی خواهم کرد .

علوی اصل در ادامه توضیح داد : این کار وظیفه ی رئیس کل اداره  آموزش و پرورش  استان است که فردی ارزشی را انتخاب کند و این انتخاب نوعی محک زدن این رئیس کل است تا ببینیم این فرد از سلایق افراد تبعیت می کند یا فردی است شجاع و نترس و دلسوز و ارزشی .

امام جمعه گتوند همچنین گفت : اگر مدیر نالایقی سر کار بیاید اول گریبانگیر نماینده و بعد هم شوری است . اگر نماینده مجلس و همچنین اعضاء شوری به راحتی از کنار این قضیه بگذرند در روز قیامت نه مردم و نه خدا به سادگی از این موضوع نمی گذرند .

علوی اصل با اشاره به نزدیک بودن به دهه فجر خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه دهه ی مبارک فجر در پیش است ، بنده به مسئولین توصیه می کنم که ستادی مردمی برای انجام فعالیت های دهه فجر راه اندازی کنند ، نوعی ستاد مردمی با پشتوانه ی مسئولین .



نظرات شما عزیزان:

همشهری
ساعت16:18---8 بهمن 1392
باید تلاش شود درآموزش وپرورش از بهترين ها استفاده شودوکساني که فراموش شده اند, بايد با ذره بين دنبال آنها گشت که حق شان نبوده کنار بنشينند وبايد به ميدان بيايند.
جامعه فرهنگی صالح شهر ظرفیت های بالایی دارد


دوستدار فرهنگ جامعه
ساعت19:08---6 بهمن 1392
به نظر بنده مسول همه ادارات علی الخصوص اداره ی آموزش و پرورش یا همان فرهنگ باید انتخابی از طرف جامعه ی فرهنگیان باشد و مورد قبول و تایید فرهنگیان باشد و باز به نظر من رییس اداره ای که زیر نفوذ این و آن باشد و کسی یا کسانی از بیرون از مجموعه ی آموزش وپرورش او را معرفی بکنندتوانایی به سرانجام رساندن اهداف حیاتی و خطیر انسان سازی و غنی کردن جامعه و ساختن فرهنگ جامعه رانخواهد داشت وبه نوعی ملعبه ی و تابع نظرات معرفی کننده اش می شود و بعد از چندی با ذلت کنار خواهد رفت.پس در جامعه ما تا حرف از انتصاب و معرفی است وضع به همین منوال خواهد بود...بیاییم به انتخاب افراد توانا برای امورجامعه از روال خودش بیاندیشیم.نه راههای میانبر و ....

امیر
ساعت13:42---5 بهمن 1392
مگه عوض نشده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: