گفتگو با قهرمانان دختر نوجوان ووشو در صالح شهر
تاريخ : 14 / 11 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

این گفتگو در نشریه شماره 5 صالح شهر ویژه دهه مبارک فجر منتشر گردیده است .

تیم ووشو خواهران صالح شهر به مدت یک سال است که فعالیت ورزشی خود را با مربیگری خانم رئیسی آغاز نموده است . این فعالیت ها در سالن ورزشی صالح شهر برگزار می گردد . ورزشکاران گله مند از نداشتن امکانات ورزشی مناسب می باشند ، و بیان می کنند که با همین امکانات حداقلی برای سال اول نتایج خوبی کسب نموده ایم که مطمئنا اگر در شرایط مناسب تری باشیم ، موفقیت های جهانی دور از دسترس نخواهد بود .

در زیر نام اعضای این تیم ورزشی آمده است : خانم ها زهرا عزیزی ، مریم بساک ، مهدیه مسجدی ، نازنین مختاری ، افسانه مختاری ، مریم پارسه زاده ، هانیه اقبالی ، مریم خواجه نژاد ، شادی مسجدی ، زیبا رئیسی ، فاطمه پازیار .

معرفی نوجوانان مقام آوراستان و کشور ، در رشته ووشو از صالح شهر

 

سخنی با مسئولین از زبان نوجوانان و ورزش دوستان مقام آور صالح شهر

صالح شهر دارای نبوغ ورزشی و فکری و فرهنگی بالایی است که می توانند با اندک حمایتی از طرف شما مسئولین عزیز باعث پیشرفت و افتخارات بیشتری برای شهرمان شوند . از شما مسئولین تقاضا داریم که با فراهم نمودن امکانات بیشتری ویژه بانوان این پتانسیلهای شهر را شکوفا نمایید .



نظرات شما عزیزان:

صالح شهری
ساعت8:48---20 بهمن 1392
سلام
واقعاجای تقدیردارن این استادگرامی وشیردختران صالح شهری.خداقوت


رییس هیأت بدمینتون شهرستان گتوندوصالح شهر
ساعت1:18---15 بهمن 1392
با عرض تبریک به دختران ورزشکار صالح شهری و مربی آنان و با آرزوی موفقیت بیشتر در مراحل بالاتر...... متاسفانه باتوجه به اینکه اکثر تیم منتخب و اعزامی به این مسابقات از شهر صالح شهر بوده اند و در سالن ورزشی صالح شهر تمرین کرده اند در خبرگزاری های رسمی و غیر رسمی و نشریات ورزشی و غیره ..بارها ازاین تیم و این ورزشکاران با نام تیم هیأت ووشوی استان خوزستان وشهرستان شوشتر نام برده شده است وحتی یکبار هم نامی از شهر صالح شهرکه مهد این قهرمانان است برده نشده است. در پایان ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ی ورزش صالح شهر وگتوندو ورزشکاران قهرمان نوجوان صالح شهر وخانواده های ایشان،،وهمچنین ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ی ورزش استان خوزستان و علی الخصوص ووشوکاران ،از رییس هیأت ووشوی استان و رییس هیأت ووشوی شوشتر و سرکارخانم رییسی مربی این تیم خواستار پاسخگویی مناسب دراین زمینه هستیم.

کوچه مرد ها خالی شد{سلطان غم H}
ساعت21:47---14 بهمن 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: