صالح شهر فاقد آتش نشانی است/ درخواست از مردم پاسخ از مسئولین
تاريخ : 19 / 11 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 صالح شهر از توابع شهرستان گتوند ، مشکلاتی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد و اولویت بندی شوند در این بین نداشتن یک آتش نشانی در این شهر نیز خطراتی را برای ساکنان این شهر ده هزار نفری ایجاد کرده است.

سالانه در صالح شهر آتش سوزی هایی رخ میدهد که تا الان به حمدالله خسارات جانی نداشته و امیدواریم بعدها هم این اتفاق برای شهروندان عزیز صالح شهری رخ ندهد .

داشتن یک ماشین آتشنشانی و چند نیروی متخصص این مشکل در صالح شهر را حل خواهد کرد . همیشه ما میتوانیم از کمترین داشته های خود بیشترین استفاده را بنمائیم .

گفتنی است : این موضوع مورد پیگیر های مسئولین محترم صالح شهر قرار گرفته است ولی متاسفانه تا الان به نتیجه مطلوبی منجر نشده که ان شاء ا... با همت مضاعف شورای محترم اسلامی صالح شهر و شهردار محترم این مهم به وقوع بپیوندد .



نظرات شما عزیزان:

خون اشام
ساعت18:39---28 بهمن 1392
شهر ما چی داره. ما بچه های مدرسه اسیه توفصل سرما بخاری نداریم توفصل گرما کولر نداریم.اب سرد کن نداریم خلاصه اگه بخوام بگم هیچی نداریم هیچی.

بی نام
ساعت2:28---21 بهمن 1392
امیدوارم اینجاهم آتش نشانی برقراربشه ولی کسانی که استخدام میشن با پارتی نیان رو کار مثل اونایی که توشهرداری هستن ومثل شوراهای قدیمی که فقط برا فامیلای خودشون کاری کردن با تشکر نگید دروغ میگم چون دیدم ومیشناسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: