تجمع بختیاری های شهرستان دزفولی‌ها در اعتراض به سریال سرزمین کهن
تاريخ : 24 / 11 / 1392برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش شاهد صالح شهر ، جمعی از بختیاری‌های مقیم دزفول نسبت به پخش سریال سرزمین کهن تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند و خواستار توقف پخش آن از صدا و سیما شدند.

در این تجمع اعتراض آمیز که صبح امروز در خیابان طالقانی دزفول برگزار شد جمع زیادی از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان حضور داشتند.

بختیاری‌های مقیم دزفول در تجمع اعتراض آمیز خود همچنین خواستار عذر‌خواهی صدا و سیما از ایل بختیاری شدند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه اعتراض‌آمیز همچنین بنر‌ها و پارچه‌ نوشته‌های با خود حمل می‌کردند که بر روی آن‌ها از صدا و سیما خواستند تا ادامه پخش سریال سرزمین کهن را متوقف کند.

بختیاری‌های شرکت کننده در تجمع اعتراض آمیز خود نسبت به پخش سریال سرزمین کهن از صدا و سیما، با لباس‌های سنتی بختیاری شرکت کرده بودند.



نظرات شما عزیزان:

کوچه مرد ها خالی شد{سلطان غم H}
ساعت22:38---24 بهمن 1392
دورودم به تاریخ من بر رسید بغیر از بختیاری ندیدم کسی به ناموسم گیرد پای بند به تاریخ هرگز ندیده گزند زنش شیر زن و مردمش شیر مرد ندارند همتا به وقت نبرد چه در قم و کرمان چه در قندهار نمودی نما دشمنان تار و مار چه گویم ز افغان در این اصفهان قلم شرم سازد که سازم بیان ای داد ای بیداد ازین روزگار گر ایران زمین بختیاری نداشت گمانم که از بخت یاری نداشت اگر بختیاری نبود هوشیار ز ایران در اورد دشمن دمار نخورد بختیاری زمیدان شکست که یزدان پرستن نه خسرو پرست بود بختیاری کور بی نظیرهمه دست و دلواز و مهمون پذیر دورود به تمام بختیاری ها

بانوي صالح شهر
ساعت17:01---24 بهمن 1392
سلام
اين مسئله و مسائل از اين دست، برخواسته از بي تدبيري و تساهل بيجاي مسئولان صدا و سيماست.در شرايطي كه مملكت نياز به آرامش و اتحاد داره با پخش يك فيلم به اصطلاح تاريخي باعث تحريك احساسات قومي و خدشه وارد شدن به روح اتحاد در اين مملكت اسلامي ميشن.كاش انقدر بصيرت داشته باشن كه ادامه فيلم رو اصلاح كنند و حداقل امشب قبل از پخش فيلم بابت اين بي بصيرتيشون از مردم عذرخواهي كنند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: