فعالیت کانون های فرهنگی باید در راستای احیای هنر اسلامی باشد
تاريخ : 20 / 12 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول-ایرنا-امام جمعه گتوند گفت:هنر اسلامی بر اساس ارزش های دینی و انسانی باید در کانون های فرهنگی احیا شود.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈسیدحسین علوی اصلˈ روز دوشنبه در جمع اعضای کانون های فرهنگی مساجد گتوند افزود: باید جایگاه کانون های فرهنگی هنری شناسایی و محتوای برنامه ها قرآنی باشد.
وی بهترین پایگاه فرهنگی برای تبلیغ قرآن را مساجد دانست و گفت:فعالیت های فرهنگی باید متناسب با مسجد باشد و به جایگاهی برای مسائل مسجد ،مسائل شرعی ،اخلاقی ، قرآنی و تفسیر تبدیل شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند نیز در این دیدار که به مناسبت بیست و یکمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد گفت: شهرستان گتوند دارای 37باب کانون فرهنگی هنری می باشد که 29 کانون دارای مجوز از سوی دبیرخانه نظارت بر کانون های مساجد کشور هستند و هشت کانون در حال دریافت مجوز می باشند .
ˈ محمدعلی اسدی ˈ افزود:تعداد 11 کانون در حوزه خواهران و26 کانون در حوزه برادران فعالیت می کنند که تعداد هشت کانون از کانون های فرهنگی هنری ، در شهر گتوند مشغول به فعالیت هستند.
وی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی هنری گفت:برگزاری برنامه های فرهنگی هنری ، مذهبی ، قرآنی، چاپ نشریات ، برپایی جشنواره ها و همایش ها از جمله برنامه های این کانون ها در سطح شهرستان گتوند می باشد .
اسدی مشکلات مالی ، نداشتن مکان مناسب و عدم تبلیغ را از مشکلات این کانون ها عنوان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: