تامين روشنايي روگذر توحيد شوشتر
تاريخ : 15 / 8 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

وي با اشاره به اينكه روشنايي اين روگذر وظيفه شهرداري است، افزود: پل شطيط از پروژه هاي اجراي شده توسط اداره راه و شهرسازي بود ولي در شرايط كنوني روگذر شوشتر از پروژه هاي شهرداري شوشتر است و روشنايي آن نيز برعهده اين نهاد است و بايد در اسرع وقت در اين باره اقدام شود.

وي با اشاره به اينكه بايد در راستاي وصول عوارض شهرداري اقدام سريعي انجام شود، خاطر نشان كرد: بايد براي افزايش سطح درآمدزايي شهرداري شوشتر بايد رديف هاي درآمدي را فعال كرد و به اين دليل وصول عوارض شهرداري از محل تابلوهاي تبليغاتي و خودروهاي شهري بايد در دستور كار قرار گيرد و در اين باره بايد با راهنمايي و رانندگي شهرستان شوشتر هماهنگي هاي لازم انجام شود.

سالم پور خاطر نشان كرد: براساس هماهنگي هاي به عمل آمده با دادستان شهرستان شوشتر براي مبارزه با سد معابر و بريدن ريل هاي مغازه هاي موجود در سطح شهر شوشتر شهرداري بايد در اسرع وقت در اين باره اقدام كند و گزارشي از اقدامات خود را در اين باره به شوراي اسلامي شهر اعلام كند.

اين مقام مسئول تاكيد كرد: شوراي اسلامي شهر طبق بند 10 ماده 76 قانون شهرداري بر امور اجرايي و مالي شهرداري نظارت دارد و به اين دليل بايد در اسرع وقت گزارش مالي شهرداري در شش ماه نخست سال جاري را به شوراي اسلامي شهر ارسال كرد.

وي خواستار برخورد جدي با مظاهر سد معبر در سطح شهر شوشتر شد و افزود: بايد در اين باره تلاش زيادي انجام شود و همه عوامل در بخش اجرائيات شهرداري را براي اين كار هماهنگ كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس، اين جلسه شوراي اسلامي شهر شوشتر هيچ مصوبه اي نداشت و تنها به نطق هاي پيش از دستور و تذكرات به شهردار زمان اين جلسه سپري شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: