تاريخ : 22 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دو تن از معلمان مصدوم سانحه رانندگی صالح شهر بستری در بیمارستان دزفول در وضعیت مناسبی بسر می برند.

مسوول روابط عمومی بیمارستان دزفول روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:بر اثر سانحه رانندگی بین یکدستگاه خودرو پراید حامل معلمان و یکدستگاه تریلر در مسیر صالح شهر به گتوند دو تن از سرنشینان پراید در دم کشته شدند.
فرهاد سخاوت افزود: در این حادثه تصادف راننده پراید و یکی از بانوان معلم بر اثر شدت تصادف در دم کشته شده و دو مصدوم حادثه نیز به بیمارستان دزفول منتقل شدند.
وی افزود:مصدومان این حادثه که از ناحیه آرنج ، کمر ، مچ دست ، گردن و ساق پا دچار شکستگی شده اند در بخش آی سی یو و ارتوپدی بیمارستان بستری می باشند.

سخاوت گفت:این مصدومان در حال حاضر تحت نظر پزشکان بوده و حال عمومی آنان رضایت بخش است.




تاريخ : 21 / 9 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به علت تصادفات مکرر خواستار تسریع درآماده سازی باند دوم جاده روبروی صالح شهر بطول سه کیلومتر هستیم.

مهندس رستمی شهردار صالح شهر درگفت وگو با روابط عمومی شهرداری صالح شهر در خصوص پروژه دوبانده شدن جاده روبروی صالح شهر اظهارداشت:
این پروژه به مدت دوسال است با پیگیریهای شهرداری واعضاء  محترم شورای اسلامی صالح شهر از طریق اداره کل محترم راه وشهرسازی درحال احداث می باشد که به علت عدم اعتبارات به کندی پیش می رود ...
ضروری است بخاطر رفاه حال شهروندان ومسافرین عبوری نسبت به تکمیل وایجاد ترافیک روی باند دوم اقدام عاجل شود.
مهندس رستمی شهردار صالح شهر درادامه توضیح داد ازسمت صالح شهر تا شرکت لاستیک خوزستان بطول هشت کیلومتر وضعیت جاده به هیچ وجه مناسب نیست که نیاز است نسبت به روکش آسفالت آن اقدام اساسی شود.
شهردار صالح شهر گفت:هرچند وقت دراین مسیر متاسفانه شاهدتصادفات ناگوار بخاطر وجود معادن شن وماسه وعبور ماشین آلات سنگین حمل مصالح به سطح استان هستیم که منجربه تلفات جانی ومالی مکرر در جاده صالح شهر می شودکه درتصادف مورخ 19/9/91 متاسفانه دونفر از همشهریان جان خودرا بعلت وضعیت نا مناسب جاده ازدست دادند.
شهردار صالح شهر درپایان خواهان رسیدگی مسئولین ذیربط درتسریع وبهره برداری باند دوم جاده صالح شهر شد.



تاريخ : 21 / 9 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز دوشنبه مورخ 20/9/91 جلسه تودیع ومعارفه بخشدار مرکزی شهرستان گتوند در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد...
دراین جلسه از زحمات جناب آقای مهدی زاده بخشدار مرکزی تقدیروتشکر شد وجناب آقای حیدری پور بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان گتوند معرفی شد آقای حیدری پوردراداره آموزش وپرورش شهرستان گتوند مشغول به فعالیت بوده است...
ما هم برای جناب آقای حیدری پور وتمامی مسئولین درانجام امورات محوله آرزوی موفقیت داریم...



تاريخ : 21 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

یکسری مسابقات انتخابی کیوکوشین  برای مسابقات استانی در تاریخ جمعه 91/9/24در سالن تربیت بدنی شهرستان گتوند برگزار میگردد.



تاريخ : 20 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

گتوند، دزفول -سانحه رانندگی در جاده صالح شهر در شهرستان گتوند به مرگ دو نفر منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این حادثه که یکشنبه در محور گتوند به صالح شهر این شهرستان رخ داد خودروی پراید با چهار سرنشین دچار حادثه شده که بر اثر آن یک معلم و راننده پراید جان خود را از دست دادند.
مسوول روابط عمومی بیمارستان گنجویان دزفول در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:راننده خودرو پراید در حال انتقال سه آموزگار گتوندی از صالح شهر به گتوند بوده که دچار حادثه شده است.
ˈفرهاد سخاوتˈ افزود:به دلیل کمبود امکانات پزشکی در شهرستان گتوند مصدومان حادثه برای درمان به بیمارستان دزفول منتقل شدند.
وی گفت:حال دو مصدوم دیگر این حادثه رضایت بخش بوده و بزودی به بخش منتقل می شوند.
علت این سانحه رانندگی از سوی پلیس راه در دست بررسی است.
به دنبال بروز این حادثه مسوولان آموزش وپرورش شهرهای دزفول و گتوند در بیمارستان دزفول حضور یافته و از مصدومان عیادت کردند.

 



تاريخ : 20 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سهميه تغذيه آبان وآذر و نيز سهميه لوازم التحرير دانش آموزان مناطق محروم درشهرستان گتوند توزيع گرديد.

 سلام گتوند: به گزارش روابط عمومي اداره آموزش و پرورش به نقل از سيد احمدموسوي معاونت پشتيباني اداره آموزش وپرورش شهرستان گتوند۶۰۰كارتن خرماو۲۰۰۰كارتن بسكويت وكيك ونيز سهميه لوازم التحرير بين دانش آموزان محروم توزيع گرديد.



تاريخ : 20 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 تمامی تلفن های شهرستان گتوند بخش مرکزی قطع می باشد.

به گزارش گتوندنیوز تمامی تلفن های شهرستان گتوند بخش مرکزی فاقد بوق می باشد . این قطعی تلفن ها از حدود ساعت 2 عصر روز یک شنبه (1391/09/19)شروع شده و تا کنون مشکل آن حل نشده است .

 طی تماس های گرفته شده با پرسنل فنی مخابرات ، گفته شده است این قطعی تلفن ها به دلیل نقص فنی می باشد که جهت رفع این نقص تمهیدات لازم انجام گرفته و تا ساعات آینده این مشکل مرتفع می گردد .



تاريخ : 20 / 9 / 1386برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از عمده دلایلی که در این جاده تصادف رخ میدهد نبود نور کافی و سرعتگیر می باشد . در این جاده اصلی که تردد ماشین های سنگین زیاد می باشد ، با گذاشتن فقط چند سرعتگیر در ورودی های شهر و همچنین چراغ روشنایی می توان از این تصادفات جلوگیری کرد .

در این میان یک سوال مطرح است:

تفاوت صالح شهر با فرهنگ شهر که فقط در چند کیلومتری صالح شهر است چیست؟

جلوی تمام شهر ها سرعت گیر و روشنایی وجود دارد ، چراغ راهنما در ورودی هر شهر ، یک تابلوی بزرگ که نمایانگر نزدیک شدن به شهر و ....

وقتی میشود با جزئی ترین موارد جلوی مرگ جوان را گرفت چرا اینکار را نکنیم ؟

در آخر از شهردار محترم و شورای اسلامی محترم صالح شهرمی خواهم که با پیگیری و مساعدت های خود نسبت به این امر اقدام نمایند . تا دیگر شاهد اینگونه تصادفات در صالح شهر نباشیم .

 



تاريخ : 20 / 9 / 1386برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اختصاصی نشریه اینترنتی صالح شهر :

ساعت5:30 دقیقه اول شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلر روبروی صالح شهر 2 کشته داد .

در این تصادف که پراید حامل 4 نفر ،  یک نفر راننده و سه سر نشین در عقب نشسته بودند با برخورد با تریلر 2 سرنشین جان خود را از دست دادند . راننده فوت شده این پراید یوسف جمالپور از صالح شهر و سرنشین فوت شده خانم رضایی از معلمان مدرسه شهید چمران ، ساکن شهرستان گتوند بودند .  دو سرنشین دیگر با اعزام به موقع به بیمارستان ، از حال عمومی خوبی برخوردار هستند .

از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای آن مرحومان، صبر و شکیبایی و سربلندی و شادکامی برای خانواده هایشان را مسألت داریم.

 

 



تاريخ : 19 / 9 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول - معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش خوزستان از آغاز توزیع شیر در مدارس این استان از روز شنبه خبر داد.

ˈسیروس خدادادیˈ روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبر نگار ایرنا افزود:توزیع شیر در مدارس شهرهای اروندکنار،دهدز و هویزه از روز شنبه هجدهم آذرماه و در شهر اهواز از امروز آغاز شده است.

وی افزود:سهمیه شیر مدارس خوزستان با 73 میلیارد ریال اعتبار تامین شده و بین 650 هزار دانش آموز پیش دبستانی ،دبستانی و راهنمایی دولتی ،مراکز آموزشی دانش آموزان بی سرپرست و مراکز شبانه روزی توزیع می شود.

خدادادی تصریح کرد:توزیع شیر بین دانش آموزان خوزستانی تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه داشته و طبق سهمیه بندی صورت گرفته هر دانش آموز در طول سال تحصیلی در 70 نوبت 14 کیلوگرم شیر دریافت می کند.

وی گفت :طبق برنامه زمان بندی توزیع شیر در مدارس شهرستان دزفول نیز از هفته آینده آغاز می شود.



تاريخ : 19 / 9 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بعد از استقبال مردم دزفول ، اندیمشک و شوشتر از حرم مطهر امام حسین (ع) ، مسئولین محترم از جمله امام جمعه ، فرماندار و شورای اسلامی این شهرها با انتشار نامه ای از مردان و زنان این شهر ها تشکر و حضور گرمشان را مایه عزت و افتخار برای نسل های آینده دانستند .

در این راستا مسئولین صالح شهر اهم از شهردار و شورای اسلامی محترم نیز بخاطر حماسه ای که مردم صالح شهر در زیر باران آفریدند و خبرگزاری های کشوری از جمله خبرگزاری فارس چندین بار ازاین مردم تعریف و تمجید بعمل آوردند ، انتظار میرفت این مسئولین محترم نیز تقدیر و تشکری از حماسه آفرینان استقبال از حرم مطهر امام حسین (ع) داشته باشند .

ضمناً مسئولین محترم صالح شهر نیز در این عزاداری پا به پای مردم بدنبال هرچه بهتر برگزار کردن این مراسم بودند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارند .



قال رسول ا…(ص)  : ان للحسین (ع) فی قلوب المومنین حراره لا تبرد ابداً

برای حسین (ع) در قلوب انسانهای مومن آتشی است که هیچگاه سرد نخواهد شد

  در بیستم محرم سال ۱۴۳۴ شهر دارالمومنین شوشتر و مردم ولایتمدارش و مردم غیور شهرهای همجوار و روستاهای اطراف پس از ۲۰ روز عزاداری و سیاهپوشی در مصیبت سید مظلومان و سرور آزادگان حسین ابن علی (ع) مزد خود را با در آغوش کشیدن ضریح مقدس سیدالشهداء گرفتند .

 یا ابا عبدا… مردم متدین با استقبال عاشقانه و در آغوش کشیدن عارفانه ضریح مطهرت ثابت کردند که تو هم راهی و هم راهنما ،  هم قافله ای و هم قافله سالار ، تویی کشتی نجات و مشعل هدایت، و نشان دادند که تشنه تو و زیارت تو و درسهای مکتب عاشورای تو هستند و با حضور خود در این مراسم و تعظیم شعائر به همه دشمنان  اهل بیت (ع) اعلام کردند که اگر در عاشورای ۶۱ نبودند تا «هل من ناصر ینصرنی» ترا لبیک گویند ، امروز عشق به ترا چراغ راه خود ، توسل به ترا نردبان تعالی خود و در آغوش کشیدن ضریح مقدس ترا مدال حقیقت و حریت خویش میدانند و به کوری چشم دشمنان اهل بیت (ع) از صدر اسلام تاکنون ، از بنی امیه دیروز تا وهابیت امروز سرود توحید واقعی را از نغمه های عاشورای تو میگیرند و تا ابد کام تشنه خود را با پیوند به کربلای تو سیراب میسازند و با همین رایت پرافتخار در مقابل تمام اهل ضلالت و بدعت ایستاده و خواهند ایستاد و با پیروی از سلاله پاک حسین (ع) مقام معظم رهبری پرچم عزت و اقتدار حسینی را برای همیشه در تاریخ پرافتخار خود برافراشته نگاه میدارند.

آفرین بر مردم ولایتمدار و با بصیرت شهرستان دارالمومنین شوشتر ، مرحبا بر وفاداری شما محبان و دلدادگان به سیدالشهدا (ع) ، چه حماسه عظیمی آفریدید ، چه استقبال با شکوهی ، زبان و قلم در وصف حرکت بی نظیر و ابراز احساسات به ضریح مطهر سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) عاجز است.

  اینجانبان بر خود لازم می دانیم از عموم مردم شریف شهرستان دارالمومنین شوشتر، شهر شرافت ، شهر گوریه و روستاهای بخشهای مرکزی و شعیبیه اعم از زن و مرد ، پیرو جوان ، خانواده معظم شهداء ، روحانیون ، جانبازان ، آزادگان ، ایثارگران ، مداحان ،کارگران ، کارمندان ، اساتید ، دانش جویان و دانش آموزان ، کسبه واصناف ، روستائیان ، کشاورزان و مردم شهرهای همجوار که پروانه وار گرد ضریح مطهرطواف نموده و عاشقانه ارادت خود را به امام حسین (ع) عرضه داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

 

قطعا ” اجرتان در نزد سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) محفوظ خواهد ماند.



دزفول-رییس شورای اسلامی شهر دزفول در پیامی از حضور حماسی و سرشار از معرفت و بصیرت مردم ولایتمدار این شهر در استقبال از کاروان سفینه النجاه حامل ضریح مطهر امام حسین (ع) قدردانی کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، ˈسیدمصطفی عظیمی فر ˈ گفت: عبور ضریح مطهر از پایتخت مقاومت ایران اسلامی حال و هوای این شهر مذهبی را بار دیگر مملو از شور و شعور حسینی و شمیم ولایت علوی نمود و بار دیگر به کالبد دوستداران خاندان عصمت و طهارت جان تازه ای بخشید.
وی افزود: ارادت و دوستی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) قرن هاست که با روح و روان و جان مردم دزفول عجین است و این ابراز ارادت سالیان طولانی ست که به شکلی بی بدیل در ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی به منصه ظهور می رسد.
رییس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مردم در کنار هم به نیت عرض ارادت و تقرب بدور از عناوین و القاب در عزای شفیع عالمین بر سر و سینه می زنند تا برات عبور از پل صراط را از ام ابیها حضرت فاطمه الزهرا (س) درخواست نمایند.
وی اظهار داشت :امروز تبلور این حضور عظیم، مهر زرین دیگری بر تارک دفتر سراسر حماسه دزفول در ادوار تاریخ شد که بی شک تا قیام قیامت خواهد درخشید.
عظیمی فر در پیام خود از حضور گسترده مردم دوستدار اهل بیت (ع) دزفول در این آیین روحانی ،زحمات امام جمعه و فرماندار دزفول و کلیه دست اندرکاران در برپایی مراسم استقبال از ضریح جدید حرم مطهر امام حسین (ع) تشکر و قدردانی کرد.



به نقل از سایت آموزش و پرورش : با همت اداره آموزش وپرورش وپژوهشسرای دانش آموزی دکتر قیصر امین پور سمینار آشنایی با فناوری سلولهای بنیادین و سلول درمانی با حضور نماینده ویژه پژوهشگاه رویان خانم دکتر محمدی روز سه شنبه 21/9/1391 صبح و عصر در سالن اجتماعات شهید قاصدگماری آموزش وپرورش شهرستان گتوند برگزار می گردد.



تاريخ : 19 / 9 / 1391برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- مدیر توزیع برق دزفول از تجهیز خودروهای حوادث و اتفاقات این شهرستان به سامانه جی پی اس خبر داد.

ˈمحسن نمازی فرˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه برای نخستین بار در استان خوزستان راه اندازی شده است.
وی افزود:سرعت عمل بیشتر در خدمات رسانی ، نظارت و کنترل بیشتر سرویس اتفاقات برق از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است.
نمازی فر گفت: با راه اندازی این سامانه سرعت عمل در رسیدگی به حوادث ناشی ار برق در سطح شهرستان دزفول افزایش می یابد.



تاريخ : 19 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معاون اجرایی سد و نیروگاه گتوند علیا از افزایش 50 میلیون مترمکعبی حجم ذخیره آب در مخزن این سد خبر داد و گفت: این رقم تا ظرفیت اسمی مخزن فاصله زیادی دارد.

 

به گزارش گتوندنیوز به نقل از خبرگزاری فارس محمدحسین معنوی‌فر اظهار داشت: بارش باران در شهرهای شمالی خوزستان در روزهای پایانی هفته گذشته بسیار چشم‌گیر بود به نحوی که آورد آب در مخزن سد گتوندعلیا بیش از 50.2 میلیون مترمکعب ارزیابی می شود.

 وی با اشاره به اینکه حجم کل ذخیره آب در مخزن سد گتوندعلیا، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی دریاچه سدگتوندعلیا بیش از 2 میلیارد و 170 میلیون مترمکعب آب ذخیره دارد.

 معاون اجرایی سد گتوند علیا با اشاره به گنجایش دریاچه این سد، افزود: در مخزن این سد بیش از 5.3 میلیارد مترمکعب آب ذخیره می‌شود و بزرگ‌ترین مخزن در حوزه کارون به شمار می‌آید.

 وی با اشاره به حجم ارتفاعی این سد، افزود: در روزهای گذشته بیش از یک متر به حجم آب مخزن سدگتوندعلیا افزوده شده است و امیدواریم که روند بارش‌ها ادامه داشته باشد.

 معنوی‌فر با اشاره به اینکه در حال حاضر دو فاز نیروگاهی این سد راه‌اندازی شده است، خاطر نشان کرد: دو فاز نیروگاهی سدگتوندعلیا در شرایط لازم و در وضعیت پیک، وارد مدار می‌شوند و در هفته‌های آینده فاز سوم این نیروگاه نیز وارد مدار خواهد شد.

 وی افزود: بارش‌های باران در روزهای آینده ادامه پیدا می‌کند و امیدواریم در حوزه مخزن سدگتوند نیز بارش‌ها قابل توجه باشد تا مخزن این سد در اسرع وقت به ظرفیت اسمی برسد.

 مخزن سدگتوند علیا در حال حاضر بیش از 3.2 میلیارد مترمکعب تا ظرفیت اسمی فاصله دارد و دست‌اندرکاران این سد امیدوارند تا پایان زمستان بخش زیادی از نیاز آب در این سد تامین شود.



تاريخ : 19 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش سلام گتوند به نقل از رو ابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند، مرحله دوم اردوی راهیان نور به تعداد200 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس{شهدای هویزه-دهلاویه- والفجر 8و شلمچه و.....} آغاز گردید.

این اردو  با استقبال بی نظیر دانش آموزان و فرهنگیان روبرو شد در این برنامه از رزمندگان و راویان باتجربه عملیاتهای دوران ۸ سال دفاع مقدس استفاد ه گردید و درپایان برنامه مقررگردید به بهترین خاطرات دانش آموزی راهیان نور   هدایایی  توسط معاونت پرورشی و تربیت بدنی تقدیم گردد.



تاريخ : 19 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

نماینده مردم شوشتروگتوند در مجلس خواستار شد

رفع کامل مشکلات عشایر در خوزستان

نماینده مردم شوشتروگتوند در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع کامل مشکلات عشایر در استان خوزستان شد و گفت: باید مشکلات عشایر را در همه زمینه‌ها به ویژه تامین علوفه برطرف کرد.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: عشایر در شرایط کنونی دچار مشکلات زیادی هستند و باید در اسرع وقت برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام کرد و مسئولان در این باره برنامه‌ریزی کاری داشته باشند.وی با اشاره به تاثیرگذاری عشایر بر تولیدات پروتئینی در استان خاطر نشان کرد: عشایر در تولید مواد پروتئینی از قبیل گوشت دام‌های سبک و سنگین نقش بسیار زیادی دارند و برای حفظ جایگاه استان در این بخش و حمایت از تولیدکنندگان در این زمینه باید از عشایر حمایت شود.

نماینده مردم شوشتروگتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: عشایر در هشت استان کشور با حدود 2 میلیون راس دام سبک حضور دارند که بخش زیادی از تولیدات داخلی کشور را تامین می‌کنند.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: دام‌های سبک عشایر 37 درصد دام‌های سبک استان و 9 درصد دام‌های سبک کشور را تشکیل می‌دهند.

نماینده مردم شوشتروگتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط کنونی بیش از 18.2 درصد گوشت قرمز استان خوزستان توسط دام‌های عشایر تولید می‌شود که این خود اهمیت رفع مشکلات عشایر را بیش از پیش نشان می دهد.وی خاطر نشان کرد: باید برای رفع مشکلات در حوزه کشاورزی و عشایر با برنامه‌ریزی جامع‌تری اقدام شود تا در این باره با مشکلات مواجه نباشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، استان خوزستان یکی از استان‌های عشایر پذیر کشور است که از ابتدای پاییز تا اوایل بهار عشایر را در خود جای می‌دهد.



تاريخ : 18 / 9 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اختصاصی گتوندنیوز:

 چاره اندیشی شهردار برای خروج از شرایط بد مالی

 به گزارش گتوندنیوز ، محسن شکری زاده در گفتگو با خبرنگار گتوند نیوز اظهار داشت : شهرداری برای خروج از این شرایط مالی ، راه های در آمدی جدیدی را آغاز کرده است که از این طریق بر مشکلات مالی خود فایق آید .

 در ادامه شهردار به این راه های درآمدی جدید اشاره کرد و گفت : یکی از این راه ها کسب در آمد ، از طریق ماشین آلات شهرداری است و درآمد دیگر کنترل هزینه ها می باشد که می تواند خود منبع درآمدی خوبی برای شهرداری باشد .

 همچنین شکری زاده تصرح کرد برخی از این درآمد و حل مشکل از طریق تعدیل نیرو انجام می گیرد که این تعدیل نیرو خود از طریق بازنشسته کردن نیرو ها انجام میگیرد .

 همچنین وی افزود تا کنون 11 نفر بازنشسته شده اند که احتمالا تا آخر سال 9 نفر دیگر بازنشسته خواهند شد . با این روند تا حدودی از مشکلات شهرداری کاسته خواهد شد .

 در ادامه شهردار از فعال سازی مجدد کارخانه آسفالت خبر داد و با اشاره به برخی مشکلات گفت : قرار گرفتن قیر در بورس از مشکلات تمامی شهرداری ها از جمله شهرداری گتوند می باشد .



تاريخ : 18 / 9 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز پنجشنبه هفته گذشته این سایت یک گله و انتقاد از مدیریت وب سایت های شهرستان گتوند از جمله سلام گتوند داشتند مبنی بر اینکه هیچگونه خبری در مورد ایستگاه و توقف حرم مطهر امام حسین (ع) در صالح شهر انعکاس داده نشده بود . بحمدالله مدیریت محترم وب سایت سلام گتوند با پذیرفتن انتقاد از نشریه اینترنتی صالح شهر ، به مردم غیور و حسینی و همیشه در صحنه صالح شهر قول دادند که خبرهای مربوط به استقبال پرشور مردم صالح شهر را در وب سایت سلام گتوند منتشر نمایند. به امید شهرستان و شهری پاک و سالم



تاريخ : 18 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدیر حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان گفت: زلزله ای با شدت 3 و 3 دهم درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد امروز پنج شنبه گتوند در خوزستان را لرزاند.

به گزارش سلام گتوند به نقل از مهر:محمد رضا آملازاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این زلزله ساعت 24 و 39 دقیقه بامداد شهرستان گتوند را لرزاند.

وی افزود: این زلزله خسارت جانی و مالی در پی نداشته است ضمن اینکه آمادگی لازم برای مقابله با زلزله های احتمالی در این استان و شهرهایی که احتمال وقوع زلزله در پیش بینی شده است وجود دارد.



دزفول- امام جمعه و فرماندار دزفول با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی مردم این شهرستان در استقبال از کاروان سفینه النجاه حامل ضریح مطهر امام حسین (ع) قدردانی کردند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا،در پیام مشترک حجت الاسلام ˈسیدمحمد علی قاضی دزفولیˈ و ˈعبدالرضا احسانی نیاˈ آمده است:حضور باشکوه و با عظمت مردم دزفول در استقبال از ضریح مطهر امام حسین(ع) بار دیگر پیوند ماندگار با پرچمدار سرخ کربلای عشق را به نمایش گذاشت.
در ادامه این پیام آمده است : عاشقان و دل سوختگان حسینی در دزفول بار دیگر با استقبال حماسی خود از کاروان سفینه النجاه ، عشق و محبت دیرینه خود را نسبت به اهل بیت (ع) به اثبات رساندند.
در این پیام تصریح شده، استقبال پرشور و بی نظیر مردم ولایتمدار ، عاشورایی و حسینی دزفول از ضریح مطهر بارگاه سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم،حضرت حسین بن علی (ع) بیانگر عمق عشق و علاقه مردم ولایتمدار شهر دارالمومنین دزفول نسبت به ائمه اطهار و امام حسین (ع) است.
در خاتمه این پیام آمده است:اینجانبان به پاس این حضور باشکوه و حماسی مراتب تشکر و امتنان خود را از غیرت دینی و اعتقادی مردم دارالمومنین ابراز داشته و خدا را شاکریم که ما را بر سفره اهل بیت نشاند.
کاروان حامل ضریح مطهر امام حسین (ع) سه شنبه شب در میان استقبال پر شور ، حماسی و عاشورایی مردم وارد دزفول شده و روز چهارشنبه با بدرقه ای باشکوه و ماندگار این شهر را به مقصد گتوند ترک کرد.



تاريخ : 18 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عصر دیروز تیم آماده شاهین توانست با یک بازی دیدنی تیم وحدت را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا صدر جدول را از آن خود کند .  در این بازی برای  تیم شاهین مهرداد جمالپور از نقطه پنالتی و ابراهیم حسنی ، و برای وحدت مهدی علیپور از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند . از اوایل شروع بازی تماشاگران تیم شاهین به نحوه قضاوت داوری آقای بهزاد بهداروند اعتراض داشتند ، و همچنین بازیکنان این تیم اعتراض به اینکه بازیکنان وحدت با خشونت بازی می کنند . در حال حاضر شاهین با 3 بازی و 7 امتیاز تیم اول گروه می باشد .

از نکات حائز اهمیت این دیدار برگزاری بازی در زمین تیم وحدت صالح شهر بود ، زیرا تمام بازی ها طبق توافق اولیه هیئت فوتبال با تیم ها قرار بود در زمین تیم پرسپولیس برگزار گردد . طبق بررسی های بعمل آمده زمین پرسپولیس بر اثر باران روزهای گذشته برای بازی مناسب نبود .

حداقل دو مورد در زمین وحدت نیز وجود داشت که نمیتوان گفت بازی در این زمین هم مناسب باشد . یکی اینکه در پشت گل ، یک دره وجود داشت که آب باران و خروجی آبرفت های صالح شهر در آن سرازیر میشود که بازیکنان برای بیرون آوردن توپ از آن با مشکل مواجه می شدند .(ضمناً یک توپ یدک وجودداشت ولی بر اثر افتادن توپ ها در این آب ها، مانند توپ فوتسال سنگین شده بود و بازی را سخت کرده بود.)

 

نکته دیگر اینکه چسبیدن خط یکی از گل ها به جاده جدید صالح شهر که حتی بازیکنان برای زدن کرنر نیز با مشکل مواجه می شدند .

 

در زیر جدول این بازی ها را مشاهده می کنیم .

 

 

 

 



یکی از نکات انتقاد آمیز از مدیران وب سایتهای اصلی شهرستان گتوند به نامهای گتوند نیوز و سلام گتوند این است که ، طی روزهای اخیر که تنها ایستگاه توقف حرم مطهر امام حسین (ع) صالح شهر انتخاب شده بود ، حتی یک بار این خبر را در وب سایتهای خود منتشر نکرده بودند در حالی که وب سایت شهرستان دزفول چندین بار خبر توقف حرم مطهر را بعد از دزفول ، شهر صالح شهر در شهرستان گتوند منتشر کرده بود . وب سایت شهرستان گتوند تنها یک بار منتشر کرده بود که بعد از اندیمشک و دزفول ، شهرک چمران ایستگاه توقف حرم خواهد بود در صورتی که کسی در این سطح آیا نمیداند شهرک چمران حدود 4 سال تبدیل به شهر صالح شهر شده است ؟

امید میرود که در مراسمات بعدی که در صالح شهر برگزار میگردد ، مدیریت این وب سایتها اینگونه اخبار به این مهمی را بصورت جامع منتشر کنند .  

 صالح شهر بزرگترین شهر شهرستان گتوند می باشد ، که نزدیک به 10 هزار جمعیت ، و در مسیر جاده اصلی شهرستانهای شوشتر و دزفول قرار دارد .

 



تاريخ : 16 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حرم مطهر امام حسین (ع) دیشب بعد از چندیدن ساعت انتظار ساعت 10 شب وارد صالح شهر شد . به عینه شاهد بودیم مردم غیرتمند صالح شهر و همچنین مسئولین محترم و دیندار صالح شهر و شهرستان گتوند در زیر شدید ترین باران و با شور و هیجان به عزاداری و تدارک برنامه ، پرداخته بودند . در این مراسم استقبال که درحومه شهرستان تنها ایستگاه توقف حرم مطهر صالح شهر بود ،  تعداد کثیری از زنان و مردان  شهرهای اطراف از جمله گتوند ، جنت مکان ، بخش های عقیلی و ترکالکی ، شهرک حمزه و .... بخاطر عشق و علاقه ای که به امام حسین (ع) داشتند ، به صالح شهر آمدند ، تا بتوانند به حرم مطهر امام حسین (ع) حرف دلشان را بزنند . ان شاءا... بتوانیم این حرم مطهر را در خود کربلا و بین الحرمین نیز یک بار دیگر زیارت کنیم . 

در اینجا جا ، جا دارد ، از کسانی که این چند روز واقعاٌ زحمات فراوانی کشیدند تا این مراسم استقبال با کیفیت بالایی برگزار گردد ، تشکر و قدردانی فراوانی داریم . 

از جمله : امام جمعه شهرستان گتوند ، فرمانده سپاه گتوند ، رئیس پلیس راه گتوند ،ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات گتوند، کلانتری صالح شهر ، شهرداری و شورای محترم صالح شهر ، حوزه یکم امام حسین (ع)، هیئت امنای مساجد صالح شهرو همچنین مداحان اهل بیت که واقعاً سنگ تمام گذاشتند تا این مراسم به نحو احسنتی برگزار گردد .

 

خوشا به سعادتمان ، خوشا به سعادتمان ، خوشا به سعادتمان

در زیر عکس هایی از استقبال این حرم مطهر گرفته شده که خواهیم دید :

 

 



تاريخ : 15 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اهواز- نماینده مردم شوشتر و گتونددرمجلس شورای اسلامی از اجرای طرح فاضلاب شهر گتوند از محل اعتبارات اوراق مشارکت خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، حجت الاسلام ˈسیدمحمد سادات ابراهیمیˈ ، اجرای شبکه فاضلاب گتوند از محل اعتبار اوراق مشارکت را یک طرح منحصر به فرد خواند و افزود: در صورت تصویب این پیشنهاد، شبکه فاضلاب شهر گتوند و شهرک های اقماری اطراف این شهر همزمان با احداث شبکه فاضلاب شوشتر از محل اعتبار مشارکت های مردمی اجرا می شود.
وی پیشرفت شبکه فاضلاب شوشتر را در اکثر مناطق رضایت بخش خواند و افزود: با توجه به حجم اعتبارات موجود نیاز است که سرعت اجرای این پروژه با افزوده شدن جبهه های کاری جدید و افزایش نویت های کاری بیشتر شود.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، تخصیص 310 میلیارد ریال اعتبار از محل اوراق مشارکت را در قیاس با بودجه سنواتی که سالانه به فاضلاب شوشتر اختصاص می یافت تحولی بزرگ خواند و افزود: ظرف دو تا سه سال آینده مشکل فاضلاب شوشتر و شهرک های اطراف آن حل خواهد شد.
وی همچنین از همکاری مطلوب سایر ارگانها و مسوولان شهری در اجرای این پروژه بزرگ ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: به منظور تسریع در اجرای این طرح مهم باید همه مسوولان و دستگاهها در حد توان خود ، حمایت و همکاری کنند.
حجت الاسلام سادات ابراهیمی در ادامه نحوه اجرای شبکه فاضلاب در خیابان دکتر شریعتی شوشتر را بسیار رضایت بخش خواند و گفت: مسلما تسریع در انجام آسفالت این خیابان نیز باعث رضایت بیشتر شهروندان خواهد شد.
و در ادامه خواستار همت و تلاش سازمان های مسوول برای تکمیل خط انتقال چاه های ˈفلمنˈ و مخازن ذخیره آب ˈبلیتیˈ شوشتر شد و گفت: کار خوبی در زمینه تامین آب آشامیدنی در حال انجام است که با اتمام آن مشکل تامین آب شوشتر را برای 20 سال آینده حل می کند.

 



تاريخ : 15 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

چند ماهی است که بازارچه شهرداری گتوند تبدیل به یک موضوع پرتنش شده است. پس از گذشت سالها از ساخت و واگذاری بازارچه به مردم، یک نفر مدعی مالکیت زمین های واگذار شده است. این شخص که در محله نزدیک بازارچه زندگی می کند وتا کنون سراغی از زمین ها نگرفته است، مدعی است که این زمین ها را سالها پیش خریداری کرده است و اسناد آن را نیز دارد.

لطفاً ادامه مطلب رو نیز بخونید ....



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از ادامه مسابقات لیگ صالح شهر ، عصر دیروز پرسپولیس توانست با تک گل محمد بهداروند بر حریف خودکشاورز پیروز شود ، تا سه امتیاز کامل این دیدار را از آن خود کند . با این نتیجه پرسپولیس و شاهین هر دو با چهار امتیاز در صدر قرار دارند.

جدول این بازیها را در زیر مشاهده میکنید :

 

 



تاريخ : 14 / 9 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سرپرست فرمانداری گتوند با اشاره به مشکلات کشتارگاه این شهرستان گفت: تجهیز کشتارگاه گتوند به دستگاه لاشه سوز ضروری است.

به گزارش سلام گتوند به نقل از ایرنا ˈهوشنگ محمد پورˈ روز سه شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی گتوند گفت: از سوی شهرداری گتوند اقداماتی برای ساماندهی و بهبود وضعیت کشتارگاه این شهرستان صورت گرفته اما باید روند اجرای آنها تسریع شود.
وی بر مدیریت،نظارت و برنامه ریزی برای ساماندهی وضعیت شهرستان گتوند تاکید کرد و افزود: با تعامل و همکاری ادارات می توان اقدامات قابل توجهی در این راستا در گتوند انجام داد.
سرپرست فرمانداری گتوند همچنین بر تدوین برنامه کوتاه مدت برای کمک به حل مشکلات این شهرستان تاکید کرد و گفت :با برنامه ریزی می توان بسیاری از مشکلات این شهرستان را بدون نیاز به بودجه کلان مرتفع کرد.
محمد پور با اشاره به وضعیت شاخص های بهداشتی در شهرستان گتوند افزود: گتوند از نظر شاخص های بهداشتی در وضعیت نسبتا مطلوبی قرار داشته اما در بعضی شاخص ها نیز مشکلاتی وجود دارد.



تاريخ : 14 / 9 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از شهرداری صالح شهر :

جلسه هماهنگی جهت ورود ضریح جدید امام حسین(ع)به منطقه شهرستان گتوندوصالح شهر روز سه شنبه مورخ 91/9/14با حضور حاج آقا علوی اصل امام جمعه محترم شهرستان گتوند ،فرماندهی سپاه ناحیه گتوند،فرماندهی کلانتری 11 صالح شهر ،جناب مهندس رستمی شهردار صالح شهرواعضاء شورای اسلامی شهر ومداحان اهل بیت درمحل شهرداری صالح شهربرگزار شد.
مهندس رستمی شهردار صالح شهر ضمن خیر مقدم به مدعوین در خصوص ورود ضریح جدید امام حسین(ع)به منطقه صالح شهر گفت :این افتخار بزرگی است که نصیب مردم شریف وولایتمدار صالح شهر وگتوند گردیده است وباتمام امکانات به استقبال این قطعه بهشتی خواهیم رفت وباید آثار ورود ضریح جهت کارفرهنگی ماندگارثبت وضبط گردد.